Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Amirah Jadi King Kong Tumbangkan Air Cooler

Riuh dan kecoh bila aku hanya mampu memandang tak mampu nak tolong. Sebabnya…dah terlambat! Kejadian yang aku hanya sedari di saat runcing! Tangannya tolak lurus memanjang, air cooler pula senget, makin menyenget..akhirnya… pappp!!!! Jatuh!
Air cooler khind, Khind EAC 200 Evaporative Air Cooler
Air cooler Khind yang ni la jadi mangsa dia


Suara aku selari dengan nyaringnya bunyi air cooler tumbang. Adoyai..king kong betul dia. Sebelum ni ada jugak dia main tolak-tolak, tapi segera dicegah. Malam semalam tak perasan dia main tolak-tolak air cooler sebab kusyuk sangat tengok tv. hish..bahaya! dengan kuasa boboiboy, tumbanglah air cooler yang dia anti sangat tu.

Air cooler tumpah lantai pun basah dengan air. Ye la, kan dalamnya ada part untuk isi air. Nasib baik bapak Amirah yang pergi mopkan. Kalau maknya, konpom Amira kena tadah telinga dengar bebelan non stop. Air cooler dah jatuh baru dia puas hati. siap senyum-senyum, bertambah girang hatinya.
Terima kasih membaca Amirah Jadi King Kong Tumbangkan Air Cooler

4 comments:

  1. weyyy sado sungguh Amira tu..
    Alhamdulillah tak timpa atas dia ye Ummi..

    ReplyDelete
  2. ini kes tak puas hati dengan Air cooler la nih..berjaya jgk dia hapuskan air cooler.haha

    ReplyDelete
  3. hahaha..macam-macam budak2 sekarang.. yang dilarang tu la dia lagi suka nak buat..

    ReplyDelete
  4. amboii amirah.. suka laa tu dapat tumbangkan air cooler tu..

    ReplyDelete