Ads i+n

❤ Persembahan bunga api meledum-ledam malam MERDEKA 2016. Memang WOW!!!
❤ Mari berjiwang! Dedikasi untuk Hari Kemerdekaan Malaysia 2016
❤ Jiwang lagi. Ditujukan khas untuk Hari Malaysia 16 September
❤ Ibu bapa kena AMBIL TAHU perkara ini..jika sayangkan anak2
Mari mengorat! Pewit..>
❤ Zikir dodoikan anak sampai tidur lena
❤ Doa untuk ibu bapa - terbaik! Buat sesiapa membacanya rasa sebak

Blog Puaka Hampir 2 Bulan Dotdotdot…

Assalamualaikum buat rakan pembaca,

Terima kasih masih ada yang sudi singgah. Wah..2 bulan weh..baru nampak kemunculan. Hahaha… Sebab tu dipanggil blog puaka. Serrrram! Tak update hampir 2 bulan, fuh lamanyaaa. Sebelum ni tak update selama sebulan, kali ni nak pecah rekod, tak buat kemunculan selama 2 bulan lamanya. Ada yang rindu ke? Kikikiki…

Tergerak hati nak baca komen kat blog ni, tetibe… Eh ada jugak yang perasan blog ni lama tak dikemaskini. Dengan kuasa kuda, terhasillah entry hari ni. Yey, update dah. Nantikan kemunculan storyku untuk next post. 
Terima kasih membaca Blog Puaka Hampir 2 Bulan Dotdotdot…

4 comments:

  1. Assalammualaikum... yumida,

    Insaallah .. yumida boleh. Aktif balik.. kekawan sentiasa menyokong yumida...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Moga lepas ni meroket ya Yumi update blog..PC tunggu je..hihi :)

    ReplyDelete