Bila Kita Menjadi Silent Reader


Pernah tak korang rasa..
Korang singgah kat blog ni
Tetibe korang tak tahu nak komen apa
Blur....mungkin tak faham mesej yg disampaikan
Mungkin juga kerana isi entry..
Yg membuatkan korang mengelak utk mengomen
Mungkin jg entry yg melibatkan isu2 politik..isu2 sensitif..isu2 emo
Haaa..mungkin juga niat hanya nak baca je..bg memantapkan ilmu di dada
Ehem...aku la tuuu..bukan takmo komen tau
Tapi suka2 nak baca je...
Haaaaa...korang...korangggg
Pernah tak?
Meh berkongsi rasa di sini

Aku?? Pernah..
Terkelu nak mengomen
Bukan disebabkan entry diorang
Tapi..tetibe idea n mood ku lenyap
Jadilah aku sebagai silent reader..hohoho..

29 comments

pernah sesangat,,kadang2 buat smilely je..huhu

selalu jugak macam nii., niat di hati nk komen., tp x da idea,, hehehe

samalah kite..
cantik header baru tu...pink pinkyyy

depends pd n3. klau n3 tu tk patut komen....just baca jer esp. blog politic. skang ni plak CiM study, byk gak ambil bhn ilmiah dr blog2 luar negara, so baca & copy info. kdg tu rasa versalah sbb ethic dh mcm stealing...kannnn...

pernah..tmbah2 bab politik..no komen..:)

ui pernah tp jrg la.. tgok rajin pnjag lebau komen, kalau malas,, cenonet jak...

salam..
owh saya kalau dah buka link tu saya baca dan saya komen..

kalau politik tu lain la.. saya memang NO KOMEN .. sebab hal macam ni boleh menyebabkan pergaduhan..

p/s: saya suka komen.. dan terasa macam kita kenal dengan orang tu dan blogger pon akan suka komen2 yang singgah kat blog dia.. macam saya..^^
saya pon suka balas komen balik.. aish kenapa ye..~~~ mungkin saya selesa berkomunikasi cara macam ni.. dan saya aktif blog dari fesbuk saya sendiri..^^

haa.. panjang x komen saya..^^

memang pernah. nak2 time xde mood @ kurang sihat. ;)

bnyak kali juga..lagi2 bila bw time takde mood kan..so, bila baca jadi tak thu nk komen apa

komen ja walaupun sepatah ;)...

Deqla ssh kot nk jd silent reader...lg2 blogger yg slalu singgah blog deqla...cuba gak la komen wlu cuma pendek..at least dia tau kita singgah blog dia mmbls kunjungan...betoi x? hihi

komen even pendek..tp kdg2 smpai nk terkomen pnjang lak..hehe..kalau rajin komen :)

banyak kali gak tatau nak komen apa....baca punya baca pastu klik comment box,adehhh terberhenti seketika idea utk mengomen..

pernah juga...tapi saya akan baca berulang kali cuba memahaminya

kalau tak faham gak
saya blah...tanpa tinggalkan komen

Assalamualaikun..saya singgah dan follow sini. ermm..betul saya pun dulu2 selalu jadi silent reader. Kadang2 sebab tak tahu nak komen, kadang2 sebab saya malu.

pernah jugak..kdg2 xtau nak komen ape..
dan tak faham entry..hehe..biasela tu..
singgah dan folo yumida balik..

hehehe... pernah tp jarang sgt2.. bkn setakat x tau nk komen tp x leh nak baca smpi abes, kekanagan masa, bz ngan keja so singgah kejap jerr :P

kadang-kadang...sebab mcm komen jadi takde motif pulak...hehehe :P

selalu jadi silent reader nih. hehe

assalamualaikum yumida....betul tu kekadang tu mmg ada juga...;)

A'ah kan terkelu.... Kekadang pernah jugak sampai takde idea... Tapi nak komen jugak so letak je la ayat ape ape pon asalkan komen heheheh...

pernah la...blur 1 jam..br komen au...hihi


EmoticonEmoticon