Aku VS Buntat VS Pak Samad: Drama 7 Hari Mencintaiku

Since Buntat Trending, Aku Mula Tonton Drama 7 Hari Mencintaiku
Ye, sejak Buntat viral dan trending hari tu barulah aku terjebak tonton drama TV3 7 Hari Mencintaiku setiap episod. Pernah la, awal drama ni, masa episod pertama boring giler jalan ceritanya. Agak slow. Terus aku tak tengok lagi drama ni lagi. Then, tiba-tiba..nama Buntat jadi glamour! Drama 7 Hari Mencintaiku jadi sebutan di Facebook. Best katanya. Sedih pasal Buntat!

Hebat betul Buntat! Patutnya episod 1 tu kena ada scene Buntat baru aku teruja nak tengok episod seterusnya. Tak sempat nengok Buntat berlakon. Watak dia dah mati dalam drama ni. Tapiii hebat betul la lakonan Siti Saleha (Mia) dan Shukri Yahya (Kuzairi). Sedih beb. Terkesan aku dengan lakonan Siti Saleha. Meleleh jugak air mata aku. Sikit ar..

 Sinopsis drama 7 Hari Mencintaiku TV3, pelakon dan gambar drama 7 Hari Mencintaiku TV3, 7 Hari Mencintaiku drama adaptasi novel karya Siti Rosmizah, 7 Hari Mencintaiku episod akhir – episod 28

Pak Samad pun hebat gak. Aku calonkan Pak Samad ni menang anugerah pelakon pembantu terbaik. Hish..seram aku tengok bila dia marah. Dengan aku sekali rasa geram. Sampai bergegar kamera.

Hari ni episod last drama ni. 7 Hari Mencintaiku episod akhir. Tengok info kat tv macam Mia dan Kuzairi bakal bersatu kembali. Bagus la. Bila aku tengok orang bahagia, dengan aku sekali rasa girang. Eh korang follow jugak ke drama ni? Trending meletop-letop drama ni kat media sosial. 

6 comments

terus glam buntat krn suka kt mia hihi

assalamualaikum yumida...mmg best jln citenya...moga ending nya pun baik2 belaka...:)

xpernah tgk citer ni.. huhuhu.. mmg xde tv kt umh..

ya..buntat trending kat media sosial melalui drama ni..sgt hidup lakonan adik yang berlakon sebagai Buntat tu..tahniah dik..


EmoticonEmoticon