Sinopsis Filem Cicakman 3

Sinopsis Filem Cicakman 3 Lakonan Zizan Razak
Cicakman 3 mengisahkan Man (Zizan Razak) merupakan suami kepada Linda (Lisa Surihani) dan bapa kepada anak mereka iaitu Boboy (Rayqal). Walaupun telah bergelar suami dan bapa, Man tidak matang dalam perihal rumah tangga. Ini menyebabkan perkahwinannya gagal bersama Linda. Linda tekad ingin mengambil keputusan bercerai!

Sinopsis Cicakman 3, review filem Cicakman 3, Original Sound Track OST Cicakman 3, lagu tema, lagu latar filem Cicakman 3, gambar Cicakman 3, download OST Cicakman 3 lagu Adiwira – Zizan Razak
Zizan Razak sebagai Cicakman 3

Man bertambah tertekan. Kehadiran Inspektor Adam (Fizz Fairuz) yang juga merupakan rakan sekolahnya cuba merampas Linda. Hubungan Linda dan Man bertambah keruh.

Suatu hari, tanpa di sangka-sangka Man telah menemui minyak serum milik Cicakman. Minyak ini mampu memberi kuasa luar biasa kepada pemiliknya. Man kembali bersemangat dengan kuasa yang dimilikinya itu! Kini dia tampil menjadi superhero Cicakman!

Namun, sentiasa ada cabaran buat Man. Bila mana kehadirannya tidak lagi diperlukan di Metrofulus. Saksikan kisah Man sebagai superhero Cicakman 3. Mampukah kuasa Cicakman 3 mengalahkan superhero lain, Super-Bro (Yus Jambu). Tonton filem Cicakman 3 yang bakal ditayangkan di pawagam pada 12 Mac 2015 kelak.

Sinopsis Cicakman 3, review filem Cicakman 3, Original Sound Track OST Cicakman 3, lagu tema, lagu latar filem Cicakman 3, gambar Cicakman 3, download OST Cicakman 3 lagu Adiwira – Zizan Razak
 Gambar Cicakman 3

Original Sound Track OST Cicakman 3
Lagu: Adiwira
Penyanyi: Zizan Razak

Sinopsis Cicakman 3, review filem Cicakman 3, Original Sound Track OST Cicakman 3, lagu tema, lagu latar filem Cicakman 3, gambar Cicakman 3, download OST Cicakman 3 lagu Adiwira – Zizan Razak

11 comments

thrailer macam best je filem cicakman 3 ni

tak tau nak rasa best ke tidak..hahahaha...mgkn dah lama sangat cicakman ni 'rehat'...lepas tu macam lupa plak jalan cerita yg lama :P

hurmm x minat sgt crt mcm nie. huhuhh

aah kak thriller dia nampak menarik

aah lama jugak nak tunggu filem cicakman 3 ni keluar. ada penonton yg dah lupa kesinambungan yg dulu tu

cerita fantasi kanak-kanak. menarik sebab ada zizan kat situ

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Jemput join segmen saya yg terbaru ni ye..
Segmen Mencari Bloglist blogahbar


EmoticonEmoticon