Pleaseeeee..Jangan Lepaskan!

Ku pinta padamu
Ku rayu...pleaseeeeeeee
Jangan lepaskan!
Bukan sekarang!
Bukan di sini!



Busuk betul kentut kucing!
Sakit hatiku bila aku yg menjadi mangsa

Kengkadang kannn..
 Mereka seolah-olah mengambil kesempatan ke atas kita
Asal lalu kat kita jer...sedas telur busuk dilepaskan!
Motif?????
Diorang nak conquer tempat kita duduk tu!

.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓

29 comments

kadang2..mereka lebih memilih dari ownernya sendiri..

aku salu kena .. tgh dukung dy then dy kentut =.='

Tak pernah dgr kucing kentut lagi ☺☺

Ha ha ha ha...pecah perut akak ni membayangkan keadaan Yumida masa tu

assalamualaikum yumida...hehehee lawak betul...:)

kucing pun kentut eh. baru tau. hihi..

err secara jujurnya, iha tak pernah pulak hidu bau kentut kucing.. hehe..
p/s: adakah Samsungguh tu jenama baru? :D

ooo ye ke... tak peenah pulak tengok kucing kentut

hahahhahahaha...
betul gak..blum pernah tengok kucing kentut..

Aku pun tak pernah terpikir, kucing kentut ker....
Soalan baik ini?

haha ni namanya tak kenang budi ni...hihi..
kesian tuan dia...^^

Mari join sini, best!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

Thanks!

Haha..tk pernah perasan pun kucing kentut..walaupun kat rumah ni ada kucing jgk..

salam yumida..

serius.. kuang hajaq punya kucen..
aish..
tapi yang ni serius lawak..hahahaha..adeh..

eh, baru tahu kucing punye kentut berbau. hehe.. tepuk bontot kucing tu :P

serius xpernah cium bau kentut kucing.. hoho busuk ehhh

Hahaha! Kucing2 Arol pun suka kentut jugak. Tapi sekarang dah jarang. Kadang2 kita tengah belai2 & cium dia, tetiba bau lain macam. Pastue kucing tue terus lari! :D

hahhaha gelak kuak lentang seribu dah ni ngeee ^^ suka btl tgk sis lukis kreatif betullah!

owh my sis bela kucing,one day tu tgh dia dukung kucing,saya diri sebelah.tiba2 perghhh bau x hingat doniaaa....busyuk bluwekkkkkk!!!

kahkahkah..
apapun, comellah katun kucing tu.. :)

kucen kentut okey lagi...lebih tak tahan bila tgh2 sedap2 duduk boleh kena pancut....ceh! :P

laa kentut rupanya! ingtkan eyak.. kucing kentut?? erkk... ;p

Salam Yumida

tak penah tau kucing leh kentut ke, hehehehe... ni fakta yg menarik..
tengkiu for da share,

hahahaha... memang nk kena la tu

wah kentut kucing??baru dengar sebab tak pernah kena

tak pernah lak tengok atau bau kucing kentut ni.hahaha...

hahahaha.. betul ke kentut kucing busuk???