Barangan Hamper Pureen, Anakku & Baby Kiko

Alhamdulillah..terima kasih buat yang baik hati menghadiahkan barangan baby berbentuk hamper dari Pureen, Anakku dan Baby Kiko. Antaranya botol susu, baju, seluar, pencuci botol pepet, puting pepet, syampu, mandian baby, beg, selimut, sarung tangan, stoking, tilam baby, lampin dan sebagainya. 

hamper bayi, hadiah bayi, hamper newborn baby, Barangan Hamper Pureen, Anakku & Baby Kiko

Seronoklah si baby comel Amirah Alya nanti, dapat guna barangan yang dihadiahkan orang. Maknya lagi la seronok, rasa kumpul koleksi barangan baby. Pada masa yang sama, jimat duit. Tak perlu keluarkan belanja beli barang itu ini. Tersedia ada dalam hamper yang cukup lengkap.

Sekarang tengah gunakan mandian dari hamper barangan Baby Kiko. Wangi syampunya. Ada lotion, bedak bayi. Baju Anakku comel-comel belaka. Cantik! Paling banyak dapat barangan dari Pureen. Famous hamper Pureen nih.

Kat kedai banyak yang jual barangan baby dalam bentuk hamper. Kalau nak hadiahkan pada orang, senang. Cukup lengkap barangnya dalam satu hamper. Nak hadiahkan baju baby yang lengkap dengan sarung tangan, topi dan stokingnya pun tersedia ada dijual dalam bentuk hiasan kotak. Mudah kan..nak beli hadiah buat ibu baru untuk babynya. Segalanya ada di kedai.

6 comments

Best tu dapat hamper! Tahniah!=)

p/s : Ejaan "pepet" tu betul ke? Lain macam bunyi nya sis. Ngeee...

Naura pun dpat hamper dari kawan ummi dia...jadi tklah belanja besar untuk beli barang keperluan dia...alhamdulillah..

tp biasa baju hampers ni dia size kecik, kalo bb besar, x smpt nk pakai dh xmuat hehe

rezeki baby.. :)

Jemput singgah k..

Entry terkini

1. "Aperture Squad Artwork"





EmoticonEmoticon