GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU

KLIK BANNER UTK JOIN



Apakah kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini?
 Jawapan: Vitamin B3, C dan E


Lengkapkan slogan tersebut. Fair &  Lovely Advanced Multi Vitamin dan Asyik Maiburogu dapat memberikan inspirasi serta mengubah hidup saya secara positif kerana ianya terbukti berkesan dan memberikan keyakinan, keceriaan, kecantikan luaran dan dalaman, keanggunan dengan kulit yang lebih cerah dan berseri-seri!


Ceritakan pengalaman indah anda di Hari Raya Aidilfitri dengan kulit wajah cerah berseri.


Yumida seorang yang menitikberatkan perihal kecantikan. Sebelum tibanya hari kebesaran seluruh umat Islam iaitu Aidilfitri. Yumida menggunakan krim pelembap, krim pencerah dan pencuci muka. Matlamat di Hari Raya nak nampak ayu jelita.

Sebagai seorang pengguna tegar produk Fair & Lovely, sememangnya keberkesanan produk ni terbukti benar. Yumida menggunakan produk Fair & Lovely semenjak tingkatan 1 lagi. Rata-rata di sekolah rakan-rakan memilih produk Fair & Lovely ni sebagai pilihan utama. Selain harganya yang murah, yang mampu dimiliki oleh segenap lapisan masyarakat, ianya juga sangat wangi. Semestinya produk Fair & Lovely sentiasa di hati!

Di pagi Raya kami berkumpul untuk sesi bersalaman bersama ahli keluarga. Memohon keampunan atas salah dan silap daripada yang tua. Kemudiannya disusuli dengan pemberian duit raya tak kira buat yang muda atau tua. Kemudiannya..tiba-tiba aku ditegur oleh kakak iparku. “Eh...tak nampak lagi la bintik-bintik hitam kat pipi Yumida tu”. Haaa...ada yang parasan bintik-bintik hitam telah lenyap diwajahku. Dengan nada gembira aku jawab, “Aah..ye..rupanya senang je nak hilangkan bintik-bintik hitam tu..hanya pakai produk Fair & Lovely je”. Balasku dengan rasa senang hati.

Hari Raya ke-2 aku sangat sibuk melayan tetamu yang datang berkunjung ke rumah. Kawan lama, kawan sekolah, kawan sekampung..semuanya datang ke rumah. Siap ada yang tegur lagi. “Aku nampak kulit kau makin cerah. Kau pakai produk apa? Mahal ke?”. Haa..gitulah soalan yang diajukan buat diriku. Sambil tersenyum girang aku pun jawab, “Ala tak mahal pun. Produk biasa je tapi hasilnya luar biasa. Semua orang mampu beli. Produk Fair & Lovely”. Semua yang dengar terkejut, rasa semacam tak percaya. So, aku pun bawak la ke bilik aku dan tunjukkan produk Fair & Lovely yang membarisi di meja solek. Lepas tu baru diorang percaya. Siap ada yang excited nak beli terus lepas balik beraya kat rumah aku. Hehe..

Then, Raya ke-6, abang aku ada buat open house untuk jemput rakan sekerjanya. Aku turut membantu kakak iparku di dapur. Menyiapkan juadah buat tetamu yang akan datang nanti. Bila tetamu dah datang, aku semakin sibuk di dapur. Masa nak susun cawan kat meja luar, seorang makcik yang aku kira senior satu tempat kerja dengan abang aku tegur. “Dik..panas kat luar ni, nanti gelap kulit adik tu. Sayang..kulit putih melepak..kang bertukar hitam legam”. Kami berdua gelak bersama-sama. Then, aku pun cakap, “Takpe makcik, saya ada produk kasi benteng kulit jadi gelap”. Makcik tu pun excited nak tahu, so aku pun explain yang aku ni pakai produk Fair & Lovely. Nak tahu ending nya? Makcik tu puji aku habis-habisan. Katanya kulit muka aku cerah, bukan setakat cerah, nampak seperti ‘fresh’ segar berseri-seri. Katanya nanti dia nak rekemen kat anak dia suruh pakai jugak. Haha..kelakar pulak rasanya.

Itulah pengalaman indah aku di hari lebaran. Orang banyak puji, hidung pun setinggi awan. Makin banyak orang puji, aku bertambah mesra alam. Mulut pot pet beramah mesra dengan tetamu. Al-maklum lah dah kena puji. Hehe.. Menaikkan keyakinanku, terasa diri ini anggun, mempersonakan, memukau mata tetamu, jelita sepanjang hari. Hmmm... Fair & Lovely sentiasa di hati!

TAMAT: 24 OGOS 2013

5 comments

yeayyy..thank you Yumida sudi juga join..panjang citer raya dia..baru best mcm ni..semoga berjaya yea..:)

pasti menang ni,hee..gudluck:)


EmoticonEmoticon