Simple giveaway

KLIK BANNER UTK JOIN


KEISTIMEWAAN BLOG YUMIDA:

Blog yg updated, fresh dan pelik
-blog yumida sentiasa segar dengan entry2 terbaru. Pengunjung tidak akan bosan andai berkunjung ke blog yumida..kerana di dalamnya terkandung mesej2 sengal yg akan menggeletek hati pengunjung. Kadang2 laa.. Klo mood ke laut kompom akan terhasilnya entry2 yg pelik. Menghiburkan para pembaca yg singgah. Haaa...tak rugi klo letak blog yumida dalam senarai bloglist korang. Ehem2..adakah itu ayat bodek? Kikiki...

Blog aktif menyertai aktiviti
-blog yumida jugak aktif dlm menyertai segmen, giveaway atau contest. Para pembaca boleh jadikan blog yumida sebagai rujukan utk join aktiviti. Dianggarkan dlm seminggu sebanyak 20 aktiviti berblogging akan yumida sertai. Especially di hujung minggu. So, yumida amat mengalu-alukan para pembaca utk jadikan blog yumida sebagai rujukan.

Menyajikan doodle
Haaa...klo korang nak tahu..blog yumida ni pun menyajikan doodle2 yg comel. Doodle2 ni yumida buat sendiri. Still dlm proses melatih jari utk menjadi lebih kreatif dan berseni. Doodle ni akan yumida sertakan dlm entri yumida. Ekslusif gitu. Hikhik..  depend jugak ar..klo rushing and takde masa..yumida juz copy pic dari google je. At least ade la jugak pic dlm entry kannn. Takde la bosan sangat orang baca entry yumida.

Blog yg santai, mesra pembaca, terkesan di hati readers
Bersesuaian dgn tema header..blog yumida sememangnya dikategorikan blog santai. Berkongsikan pengalaman, kisah kehidupan dan pendapat umum. So, takde kontroversi hot2 dlm blog yumida. Yumida amat berhati2 mengenai isu sensitif dan tidak akan memasukkan ke dlm entry yumida. Readers pun selesa utk baca dan meninggalkan komen. Segala mesej, bahasa dan paparan blog adalah mesra pembaca. Readers singgah pun akan rasa seronok. Pastinya, yumida akan mengayat readers sehingga mereka terawang ke angkasa.

Balas jejak pengunjung dgn segera!
Istimewanya bila berkunjung ke blog yumida..yumida akan jejak balik readers yg meninggalkan komen..dgn kadar segera! Means..u singgah..i terjah. Haaa..gitulah. So, tak rugi ar singgah, baca dan komen di blog yumida. Kehadiranmu amat dihargai. Jemput singah sini...

Sesape yg komen di blog yumida akan dpt backlinks secara percuma!
Haaa..kelebihan yg ada dlm blog yumida. Yumida telah mengaktifkan ‘dofollow’ blog. Means, pengunjung yg komen di blog yumida, akan dapat backlinks dgn percuma. Macam mana tu? Sure tak faham kannn. Bila korang tinggalkan komen dekat blog yang buat ‘dofollow’ ni, korang akan dapat backlinks dari blog tu.. Oleh itu, blog dofollow tu tadi akan dapat meningkatkan ranking kt search engine dan dapat tingkatkan trafik juga! Win-win situation ar... ia juga sebagai tanda penghargaan kepada tukang komen tu.. sebab search engine turut dapat membaca komen yg korang tinggalkan kat blog tu.

TAMAT: 13 APRIL 2013

3 comments

Wjib like sni ye https://m.facebook.com/ButikSyafiqahSofeaIi?m_sess&__user=100004044335999


EmoticonEmoticon