Mouse Yg Diglemerkan Aku


Thanks pd korang yg respond entry aku semalam
Pasal Keras!!!



Actually ade gak try mouse tu kat kedai
Bukan aku yg test..tapi  cashier tu
Aku tengok anak panah tu bergerak
Oooo...aku pikir segalanya ok

Bila sampai kat umah
Dgn semangatnya aku terus bukak n test mouse tu
Hmmmmm...cam kurang selesa sikit
Maybe masih baru n belum serasi ngan pergerakan jari
Bila dah lama sikit pakai baru terasa perbezaannya

Bahagian klik belah kiri tu keras
Kene tekan dua kali
Part nak copy tu yg sakit
Tekan berulang kali..susah

Bawah mouse tu pun tak berapa nak licin
Klo gerakan mouse cam kasar sikit
Hmmm..byk beno complain nyeeee
Kang merajuk mouse ni
Lagi sakit jari aku guna yg lappy ni nyer
Hohoho...

Oh ya harga mouse aku ni RM19.00
Murah ke mahal?
Aku rasa ok la..coz ade gak yg berharga RM15
Yg mahal pon ade cecah RM49
Hmmm..dah beli..pakai je la
Main kasar2 sikit..nanti lama2 lembut la mouse tu
Kikikiki.....
Assalamualaikum..

17 comments

hohoho beli la baru..ekkekeke

next kalau nak beli mouse test dulu tau yumida... jangan jadi cenggini lagi... ^_^

nyaris2 nak beli mouse ni...

next time, beli kene belek betul2. rasa selesa, best guna baru beli tau kak. hehe..

hewhew. kmk pun x pnah beli mouse gikk. tq, bg info sikit pasal mouse. ney tauk len kali kmk mok beli, kmk akan hati2.. :)

sy pun rm10 je..tp alhamdulillah sedap pkai..berthan smpai skg..beli dekat DIY :D

alahai...xpe la lama2 nnti serasi bersama la tu

glamer betol mause tuh...hehehe....eh!!bukan mause takut ngan kucen ke??silap aribulan kucen takot ngan mause sebab kalau mause dah majuk ko campak kat kucen yang nakal!!!hakhakhak!!(ade kaitan ke??hentam je lah)wakakakaka!!!

pakai sampai rosak pastu baru beli baru hihi

This comment has been removed by the author.

mouse baru le ni? biasanya jika baru, best jer guna

cuba akak gne mouse usb tanpa wayar, tapi kena guna bateri la. mouse jenis usb mmg tahan lama.

Nur baru beli...rm10....
kalau ada offer jadi rm5...

agknye sbb baru lagi kot. sbb tu keras sket. hee.

mouse ni ada lazer ..cahaya..kadang sakit tapak tangan saya bila selalu guna mouse..entahlah mybe ada ke orang lain rasa ..

selalu kalau mouse standard guna jenama genius he hehe comfem sedap pakai hehe


EmoticonEmoticon