Gubahan Hantaran Songkok/ Seserahan Peci & Kopiah

Gubahan hantaran songkok 2017/ 2018. Gambar gubahan hiasan songkok hantaran terkini cantik memukau! Koleksi idea gubahan peci atau kopiah untuk hantaran. Bagi yang sedang mencari idea kreasi seserahan songkok, peci atau kopiah, bolehlah rujuk gambar hantaran songkok dalam artikel ni. Ada dikongsikan gambar idea gubahan songkok hantaran, gubahan songkok dan sejadah, seserahan songkok, songkok hantaran tunang dan songkok hantaran kahwin.  (rujuk dalam link video di bawah).

Bermacam idea kreatif mendekorasi gubahan hantaran songkok menarik. Lihat ↓↓↓

Memandangkan majlis pertunangan dan perkahwinan memerlukan belanja besar, ramai pasangan yang terfikirkan tentang gubahan hantaran songkok Malaysia terkini yang murah. Jadi, kalau nak yang murah kena buat sendiri. Jom cuci mata melihat idea kreatif hiasan hantaran songkok, cantik-cantik dalam artikel ni. Memberi ilham cara membuat dan menghias gubahan hantaran sajadah dan songkok untuk pengantin diy sendiri. Nak lebih banyak design gubahan hantaran songkok? Rujuk dalam link video koleksi gubahan hantaran songkok di atas.

 Kalau macam saya sendiri, saya suka melihat hasil kerja orang lain, dari situ boleh dapat idea membuat hantaran songkok untuk perkahwinan/ pertunangan. Malahan dapat ilham mendekorasi songkok hantaran tunang simple. Gubahan hantaran peci atau kopiah, dihias dengan bunga-bunga, diselitkan dengan reben. Memang cantik la. Kalau malas buat sendiri, boleh menempah gubahan hantaran songkok dari mereka yang pakar. Ada banyak yang menjual servis membuat gubahan songkok untuk hantaran.

Pssst! Yang nak explore gubahan hantaran songkok untuk pernikahan, boleh lihat gambar hiasan hantaran songkok bawah ni. Belajar sendiri tutorial cara menghias dan deco hantaran songkok, banyak dikongsikan kat blog-blog dan di YouTube. Jom lihat kreativiti mereka dalam membuat gubahan hantaran songkok terkini. Kreatif! 

gubahan songkok hantaran, gubahan songkok dan sejadah, seserahan songkok, songkok hantaran tunang, songkok hantaran kahwin, songkok hantaran pengantin, seserahan pernikahan songkok, peci kopiah seserahan lamaran, hiasan songkok, songkok malaysia
Gubahan songkok hantaran

Berpandukan video koleksi gubahan hantaran songkok di atas, harap ianya menambah ilham anda untuk membuat hiasan songkok hantaran anda. Tak pun boleh tunjukkan pada pengambil upah buat hantaran, nak design gubahan songkok hantaran macam ni, macam tu. Selamat mendeko songkok hantaran anda.


EmoticonEmoticon