Kak Kepoh...Sony..Ohhhhh - Click !

Yesterday....gua beli Camera Sony Model W750
Hohohoho....akhirnya...gadjet impian gua tercapai jugak
Juz for suka2 ambek gambo
Kasi zassssss dulu yerrrrr.....

Actually....ade 6 kaler...
Gua beli yang Pink kaler nyer.....terbaekkk.....
Pilihan di hati gua yang 16.1 Megapixel nyer
RMXXX.XX
Hohohoho...pas ni byk ler yg menjadi mangsa candid
Especially my mimiew semuaaaa
Bersiap sedia la korang....nyiaw nyiaw nyiaw...


Nak story telling ngan korang
Actually my blog dah di review oleh Kak Kepoh dalam Rancangan GomoFM
Waaaaaa...gua sudah glemer....meh sini ambek autograf gua
Gua hepi...gua hepi...gua nak lompat2....toink! toink! toink!
Gua banggaaaaa! Idung gua makin panjangggggg 
Oppppssss.gua sudah lupa diri....
Sila cubit2 sket...kasi gua sedar!!!!
Haaaaaa....gua tayang sama korang yer...Taraaaaaaa!




Gua sudah jadi ARTISSSS
Tengkiu....tengkiuuuuuu

20 comments

wah kelas ko jah....jadi artis kak pah eh. kehkehkeh

telor power: kak pah yg meretis kan gua la...hihi......TQ kak pah....

kacak camera baru! hehe. harga nya palak bpa? neytauk pat beli juak lak. hehe

wah, ada camera baru sudahhh... besh3...bila lah eza dapat beli camera ni..senang sikit kalau nak share kat belog...huhu..

p/s: sik da g round, lagi kepak baruk balit dari sabah marik..hihi.. p, hari tok kat limbang ada lumba perahu...:)

amboi. kembang lobang dong wooo! hahah

kalau rajin masuk blog kpah..dan kenal mesra dgn kpah...mesti ada peluang utk direview..kan...

nanan: ada la dlm...ehem2 :)

eza: ya la pakei suka2 ajak

kura: tolong sukat...plis

kpah: aah.....entry pon menarik....sokong kak pah! yeah!

kak pah memang terbaeekkkkk...

mia liana: aik.....bkn yumida ker yg terbaek...hihi....kira kita 3 sekali la kannnn..

tumpang seronok! cantik camera tu...jelezzzz

Mun kmk beli Tora ada sik oleh kemere ya ooo?! haha... Nway, congrats..

waa..best2..glemerr...dapat lah mbik gmbr kmk tok..hehe :p

wahhh retis . ehh artis . nak saiiinnnnnn -___-

assalamualaikum ...wah bestnyakn...:)

waaaa retis baru nih, mintak otograp

"assalamualaikum..salam kenal,dtg dr blog akak kepoh kita...wahh, lps ni blog ni tentu jd femes sbb dh di review kak pah.."

wawa: xpa...malam lak leh mimpi kamera

amie: plissss..jgn jeles...

amirfx: adaaaaa..petang lak boh lupak beli..

cho cho: boleh....mek nang rajin ngeliks bah

saddila: sediakan buku tebal sekali yaw

maszull: bez syok sendiri jer..haha

empayar ke-2: boleh.....mintak pen mahal dulu

pia: wassalam....pemes ngn kedatangan korang jer...tengkiu singgah

hoyeh!hoyeh!retiss hehehe :D taun depan nak booking utk besday saya :P

afzalsukasuki: boleh.....tapi harga mahal la..hakhak


EmoticonEmoticon