Kau Sukar Diramal! Maafkan Aku..Biarlah Aku Mengundur Diri


Begitu excitednya bila aku berdepan dgnmu
Nafas keluh kesah..peluh memercik dahi..otak ligat menyusun kata2..
Jari membelai nadimu..kau tergoda..
Lantas akur pada kemahuanku
Aku teruja!..Gembira bukan kepalang!
Mendapat apa yg ku ingini!
Segala kemahuanku dituruti!
Aku puasss!!!...

Namun..langit tak selalunya cerah
Kau berubah sekelip mata!
Malah tidak menangguh walau sesaat pun
Aku mendongak memandangmu...dgn penuh harapan
Sekali lagi..pleaseeeee..
Seminit...5 minit..15 minit..30 minit..1 jam..namun tiada respon darimu
Perlahan-lahan harapanku berkecai..
“Ya..sudah ku duga..seperti sebelum ini”

Pernah..kau tinggalkan aku selama 5 bulan terkapai-kapai
Kau datang bila kau suka
Ko pergi tanpa berita
Pleaseeee...one more time..
-tiada respond-

Mengapa kau sentiasa memperlakukan aku sebegini?
Ko berikan harapan..kemudian ko lenyapkan!
Sememangnya kau sukar diramal!
Maafkan aku..biarlah aku mengundur diri.

“Dah lah..malas aku nak tunggu..bye.”

SHUT DOWN


*Lately...line tenet ni kejap ada kejap hilang kannn
Kat tempat korang macam mana? Ok tak?

20 comments

internet kmk okey jakk. Hee..

assalamualaikum yumida...tempat mama okay jer...:)

umm tmpk ely ok je,guna streamxy wifi

aduhduhduhduh...kusut masai jadinya haaaa.... Yumida, kenapa nie? takmoh serabot serabot ehhhh... Chill!!

so far line dekat tempat nadia ok. nanti line yumida ok, update blog banyak2 eh :p

hahaha...ingatkan putus cinta tadi...sabo je la...

salam yumidaa..hye, sy singgah n follow sini balik..thx sudi follow saya

kat terengganu ok je.. haahXD

Samalah.. Kadang seharian langsung tak dapat connect internet.. Stress pulak rasa.. Haih~~

sama la.. sini lagi la gaban tau!! huhh

samalah kat sini pun geram juga dibuatnya....

sering juga terjadi kepadaku ..

kat area rumah sini pun hampeh. geram jeeeeee. huhu.


EmoticonEmoticon