CONTEST : BLOG BERTUAH 2013


KLIK BANNER UTK JOIN

Blog yumida harus dipilih sebagai blog bertuah 2013 sebab kedudukan widget yg teratur. Memudahkan pembaca utk merujuk bahan carian. Dimulakan dgn kotak follower, kemudian widget google plus, widget profile yg merangkumi facebook dan twitter, diikuti oleh widget blog archive, then widget2 bloglist. Kotak widget juga dipendekkan dgn membuat scroll box pada semua widget. Ini bertujuan utk meminimumkan penggunaan sidebar blog daripada senarai widget yg panjang berjela-jela. Dgn adanya scroll box ni, ia nampak lebih kemas! Widget yg tersusun dan di organize dgn baik di bahagian sidebar blog menampakkan susunan rapi sesebuah blog dan tidak serabut. Bila blog nampak teratur, pengunjung pun suka. Hari2 datang menjenguk entri kita..hehe...

Selain daripada di atas, blog yumida jugak mesra pembaca. Tiada widget/button/iklan yg ditampal pada ruangan entri. Yg mana apabila adanya benda sebegini akan mengganggu pandangan mata yg membaca entri. Jadi, blog yumida blog yg telus mata memandang.

Selain itu, blog yumida dikategorikan blog tercantik (hikhik..perasan jap)  sebab penggunaan warna yg matching iaitu warna pink digabung dgn warna putih. Rata2 ladies sukakan warna pink kerana melambangkan kelembutan, kejelitaan, feminine, ayu, sopan, romantik dan cantik. Itu termasuklah diri yumida sendiri. I like pink colour! Menurut kajian, warna merah jambu adalah warna kasih-sayang dan warna kesucian. Ia mempengaruhi keceriaan dan semangat setiakawan. Ia juga menunjukkan seorang yang amat amanah, juga seorang yang mempunyai rasa kasih-sayang dan juga seorang yang berwawasan. Haaaa...nampak tak fakta kecantikan warna pink tu..hehe..sebab tu blog yumida berwarna pink.

Andai terpilih sebagai blog bertuah 2013 memang menyeronokkan! Nama pun blog bertuahkannnn.. Memang bertuahlah..hehe.. 

Goodluck kpd semua rakan2 blogger yg join segmen ni. Moga blog kita sentiasa berkembang maju. Kaya dgn ilham dan cetusan idea agar dapat menjadi rujukan kpd pembaca. Moga pembaca mendapat manfaat hasil penulisan kita. 

Happy berblogging semuanya :)
Ho yeah!!!

TAMAT: 7 FEB 2013

6 comments

good luck, lain blog lain caranya :D

Jomlah Sertai Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

salam,dtg dari contest yg sama:)

http://izyanyancinnamon.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

salam. Sy datang berkunjung dari contest yang sama.. ;)
http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

mai la singgah..
follower 1899

assalamualaikum. singgah sini dar contest yang sama. salam kenal. done follow . jom ke blog baru saya http://samdia.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

As salam kenal. dah follow awak.

Saya terjah dari segmen yang sama.

Jemput ke blog saya.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com


EmoticonEmoticon