SEGMEN 2:6 perkara tentang saya

KLIK BANNER UTK JOIN
syarat2nya adelah:

1.buat satu entry dengan tajuk "SEGMEN 2:6 pekara tentang saya"

 2.kina x kesah korang nak follow blog kina atau x...tiade sebarang bentuk paksaan
 3.ceritakan 6 pekara tentang anda.ape2 pekara yang anda nak share..
   contoh tekan sini..
 4.tepekkan banner tu taw..
 5.postkan komen anda di ruang komen entry nie..bukan di entry lain.
    ok.. 




setiap ape yang kite buat mesti ade tujuankan..
jadi tujuan segmen ny adelah:


1.mengeratkan silaturahim antara blogger

2.berkenalan dan mengetahui serba sedikit tentang anda.
3.berkongsi suka dan duka.
4.banyak lagilah..


jadi semen ny bermula dari:


jam 11.30 malam 13 may 2012 sehingga 30 mei 2012..

(mungkin di pajangkan dan di pendekan. )


jadi upadate nya adalah di sini


senarai peserta
6 perkara tentang saya:
-Ske kucing
-ske mkn ice-cream
-ske kaler pink
-ske shopping
-ske masakan org lain
-peminat setia brand Nokia & Acer


4 comments

thanks sudi join..nice sharing..ramainye yang suke kucing n pink*

dari segmen sama :)
suka cats jugak

owhh kita serupa..suka pink..hihii..gud luck ya

Saya pun suka kucing ^_^

http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html


EmoticonEmoticon