Sebab Murid Lambat Datang Ke Sekolah

Cikgu Aiman kehairanan kenapa Aiman datang lambat ke kelas hari ni..

"Aiman kenapa datang lambat?"
"Kerana papan tanda cikgu" jawab Aiman. "
"Apa hal pulak dgn papan tanda tu?" tanya cikgunya lagi.

AWAS!
SEKOLAH DI HADAPAN, PERLAHAN-LAHAN..


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.




13 comments

Ainam jalan perlahan2..patutlah lambat sampai ke sekolah..!

hihihi..bijak2...!

ahahah . ngade2 betul budak tuu :P

hahaha... bisa palak cikgu mun dpt anak murid kedak tok... :p

hahaha..adakah mcm tu..hihi..ifa mohon kerjasama akak..:)

http://ifahshhily.blogspot.com/2012/05/perhatian-kepada-follower-ifa.html

aiyak!!!ini macam alasan pon hade!!!!hehehe...aminnnnn!!!

budak tu tak faham papan tanda. Perasan dia driver bas.. hihi. bena sik ktk? :P

hihi..Aiman tak kesah!,

Semoga Yumida berjaya dalam menjalankan 'misi' tu, moga dipermudahkan..

haha.. patut la pon!! hadui.. =.=

amin.... smoga dipermudahkan segala urusan Yumida.. =)

jom join ni http://fatmafazira.blogspot.com/2012/04/1st-giveaway-by-fatma-fazira.html

BIar lambat asal selamat

jawapan aiman ya....lucu....


EmoticonEmoticon