Andainya Ada CINTA


Jom renung bersama,

Andai ada cinta,janganlah ada benci.
Andai ada benci,segeralah memaafi.
Andai ada cinta,janganlah mengkhianati.
Andai ada khianat,segeralah insafi.
Andai ada cinta,janganlah mendustai.
Andai ada dusta,segeralah berhenti.
Andai ada cinta,belajarlah untuk syukuri..
Andai tidak disyukuri,bimbang cinta tiada lagi..

Sumber: Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood


**********************************************
Assalamualaikum..
Ni adalah Auto Publish Entry
Daku masih menjlnkn misi, insyaAllah bila aku kembali nnti aku akan jejak korang blk
Doakan kejayaan utk aku k :)

"Ya Allah, aku memohon kepada Mu kemurnian iman dan akhlak terpuji, serta kecemerlangan yang disertai kejayaan dan aku memohon curahan rahmat, kesihatan, pengampunan dan keredhaan daripadaMu." Amin.





13 comments

even misz deomu tak tahu misi yumida..goodluck sis... :) aminn

misi ke mana tu..moga berjaya..hihi

betul..setuju sgt2...aidainya ada cinta, kenalah semai cepat2.. :)

dan cinta Allah itu adalah yg hakiki :')

assalamualaikum yumida...semoga misi akan terus berjaya...:)

misi apa tu??
goodluck ye..:D

wah. yumida layan cinta2 haa. . haha
olrite, semiga berjaya dalam misi anda ;)

Andai ada cinta, cepat2lah kembali,hik!

all the best to you! stay successful forever...

akak amik kata2 ni.. hehe


EmoticonEmoticon