Program Usahawan Bergerak (Mobilepreneur)

Belia Menganggur Boleh Sertai Program Usahawan Bergerak (Mobilepreneur) | Peluang kerjaya untuk penganggur. Kepada yang masih belum mendapat pekerjaan, apa kata mohon Mobilepreneur. Peserta yang menyertai program Usahawan Bergerak (Mobilepreneur) akan diberi peruntukan percuma berjumlah RM10,000.

belia menganggur boleh sertai usahawan bergerak (mobilepreneur), belia menganggur boleh sertai usahawan bergerak, mobilepreneur, peluang kerjaya untuk penganggur, syarat kelayakan sertai mobilepreneur
Program Usahawan Bergerak (Mobilepreneur)

Konsep perniagaan keusahawanan Mobilepreneur hanya menggunakan motosikal. Hmmm unik! Peruntukan RM10,000 itu meliputi kos membeli motosikal RM5,000, pembelian peralatan RM4,000 manakala RM1,000 lagi untuk latihan.

Perniagaan menerusi Mobilepreneur adalah lebih mudah tanpa memerlukan modal besar untuk membuka premis perniagaan sekaligus mampu menjimatkan kos usahawan muda untuk berniaga. Usahawan bergerak menggunakan motosikal lebih mesra pelanggan. Di mana pelanggan tak perlu datang ke kedai, hanya perlu hubungi usahawan Mobilepreneur tersebut untuk datang ke tempat pelanggan.

Kelebihan menggunakan khidmat Mobilepreneur adalah menjimatkan masa pelanggan. Macam dikatakan di atas, pelanggan hanya telefon dan tak perlu memandu kereta ke tempat kedai. Jimat masa bukan.

Syarat Kelayakan Sertai Mobilepreneur
- golongan belia yang berpendapatan rendah
- belia yang masih belum mendapat pekerjaan/ masih menganggur

Jika anda tergolong dalam kategori di atas, haa rebut peluang sertai Mobilepreneur. Perniagaan berkonsepkan motosikal Usahawan Bergerak (Mobilepreneur) membuka peluang kerjaya untuk belia yang masih menganggur. Selamat memohon.

4 comments

Mobile pre nk
mohon kt mne..???

Giat mara?? Memohon katsitu eh

Borang bleh dptkan dekat www.rurallink.gov.my


EmoticonEmoticon