Syasya Solero @ Syasya Legoland bakal jadi artis | feat Erry Putra


 Hot meletop! Selepas video viralnya menjadi bualan, akhirnya Syasya Solero atau Syasya Legoland dilamar oleh seorang pelakon untuk berduet dalam lagu terbarunya. Nak tahu siapa??? Jejaka tampan Erry Putra.

“Sebenarnya saya cipta lagu ni, kali pertama saya tengok video dia. Tapi saya tak terfikir pula saya akan buat lirik begitu. Bila saya dengarkan balik, macam kena je lagu tu dengan ayat yang dia cakap macam comel macam cantik.” – Erry Putra

Sumber: Oh Bulan

syasya legoland

Fuh, mula-mula glamour di Youtube. Then, ditawarkan menjadi artis rakaman. Syok gitu! Bila terkenangkan situasi macam ni kan, teringat pulak Yumida pada si Bobo, raja segala parodi tu. Pun sama kes gak. Lepas popular di Youtube, Bobo diambil berlakon oleh penerbit terkenal, David Teo. Rezeki diorang kan…

Sebenarnya, bukan Erry Putra sahaja yang mencipta lagu baru menerusi video viral Syasya Solero atau Syasya Legoland. Sebelum ini, penyanyi nasyid Amar telah pun mempromosi lagu terbarunya di stesen radio yang berjudul Macam Cantik Jer Macam Comel Jer. Seindah tajuknya, lagu baru Amar ini menyampaikan mesej berbentuk kerohanian. Korang dah dengar belum? Nak dengar? KLIK SINI.
  
Video viral yang mempopularkan Syasya Solero Syasya Legoland sebelum ini.

Jom tengok rakaman lagu Macam Cantik Macam Comel. Nyanyian Erry Putra berduet dengan Syasya Solero a.k.a Syasya LegolandKLIK SINI.

11 comments

rajinnya tumida update pasal shasha.. :)

fulamak featuring pulak ea..ahahaha

wah.. untung betul dia.. menabung hotlink.. :D

untung syasya kan..rezeki dia:)

menyampah kmk dengar phrase ya.. mcm mok tikam pake lesung batu jak. haha

haha.. ni la namanya rezeki.. huhuhuh

Dah rezeki dia kan ? hm hm haha :D


EmoticonEmoticon