Ayu Raudhah hamil anak kedua

Ayu Raudhah hamil anak kedua, isteri zaquan adha
Gambar Ayu Raudhah hamil empat bulan

Ayu Raudhah, 29 tahun, berkongsi berita gembira bahawa dia kini hamil anak ke-2 yang sudah 4 bulan dalam kandungan. Anak sulungnya bernama Aisy Qaiser, yang baru berusia 9 bulan.

“Saya tidak tahu pun pada mulanya saya hamil sehinggalah kitaran haid saya berhenti pada bulan pertama. Saya kemudian membuat pemeriksaan di klinik. Sewaktu hamil anak pertama, saya mengalami alahan, tapi kali ini tiada yang ekstrem atau benda pelik-pelik berlaku kepada saya. Bagaimanapun, saya kira ia beralih kepada suami saya kerana dia yang mengalami muntah-muntah dan pening-pening” - Ayu Raudhah

Sumber: Kosmo
Tahniah diucapkan buat Ayu Raudhah dan suaminya pemain bola sepak kebangsaan, Zaquan Adha atas berita gembira ni. Seronok la Aisy Qaiser nanti bakal dapat adik baru. Ade geng sepermainan. Ehem-ehem..buat pengantin baru kakak Ayu Raudhah..siapa lagi kalau bukan Che Ta. Nak tengok picture wedding Che Ta dan Zain tak? Klik Gambar pernikahan Rozita Che Wan & Zain Saidin. Moga diberi kebahagiaan dalam berumah tangga. Moga jodoh berkekalan, dirahmati olehNya. Juga..ehem-ehem..mana tahu ade rezeki kasi anak buah lagi kat Ayu Raudhah. Hehehe…

12 comments

Tampak ayu seperti nmanya...

Wah, tahniah buat pasangan.. :)

tahniah utk mereka..sweetnya..:D

Alhamdulillah...rezki

rezeki kak ayu raudah & suami..hehe tahniah :)

assalamualaikum yangg. lama tak singgah sini. heee taniah! sama bulan dengan sheila. alhamdullilah murah rezeki mereka ;)

tahniah ayu...cantik kaler bajunya...

murah rezeki ayu raudhah dan suami.. :)

tahniah buat ayu raudah..lepas ni giliran che ta lak.. :)

tahniah ayu dan husband.. nunggu kakak nya gik pas tok.. hikhik


EmoticonEmoticon