Kentut versus Minuman Bergas

Aku terrrrrr...terkentut!!!
'puttttttttt!' kasi sengong sikit bunyi hujung tu
'prrr.......prrrrrr....proooootttttt!' rancaknya berirama!
sorry lah...ia di luar kawalan ku
ingin ku tahan....nanti perut ku dipenuhi angin
akibatnya....perut aku menjadi senak...ketat! 
umpama belon udara yg mengembang

Aku x pasti...juga bukan berdasarkan hasil kajian respondent
setiap kali aku menikmati minuman bergas, jg dikenali air berkarbonat
pasti perutku akan dipenuhi angin! angin yg sukar di tahan!
mangsanya......oh kesian kamu yaaa!
aku bukan sengaja....nanti aku kipaskan..kasi buang angin yg tersebar tu

Maaf sekali lagi...aku terkentut (kata nama yg x disengajakan)
pastinya bukan mengentut..yg mana sudah pasti tindakan sengaja

Kamu senyum yaaaa
pasti malu bila berbicara mengenai 'kentut'
argh...kenapa aku mesti malu sama kamu..padahal kamu x mendengarnya
jadi, ku jadikan topik hari ini
usahlah berasa malu andai terkentut..kerana ia baik utk kesihatan kamu
tapiiiii...jgn pula hilang rasa malu..sehingga bersepah gas beracun mu

Kamu gimana? Pernahkah air bergas memberi kesan pd kuasa kentutmu?

Oh....aku tidak seperti ini...amat dahsyat kannnn

28 comments

hahahaha. ade jugak yg tak tahu malu bab kentut nie. suka hati dia je nak kentut . mintak maaf pon tidak . adeh .

Tak pernah pulak..NAL kalau minum minuman karbonat ni just selalu sendawa je lepas minum..

air bergas selalu membuatkan aku sendawa.

aku hanya minum air bergas jika terasa mahu nak muntah. utk beri keselesaan pada tubuh.

haha...

kamu nih...terlalu dasyat ya...
kentut hingga berapi gitu..thehhee

apa yg pasti kalau minum air bergar selalu sendawa ja..xdalah plak nak terkentut tuh..

air bergas bukn je buat sy double triple kentot, n olso sakit perot mcm minum racun. so datz y la sy x minum air gas da since 4 years ago..

tak pernah la pulak minum air karbonat ni sampai terkentut..

Huish... Dasat tu sampai berapi dia tu kentut..

hahaha.. dasyat sngguh org tuu... *malu la ckp sal ni* kah3

kakaka.. mesti bunyi kebaboo. air berkarbonat tu byk karbon dioksida, tu yg terkentut kot. huhuhu..

Sy kalau minum tea yg takleh menahan...hheee...

xpernah kot sbb air gas tak minum. hee.

Hahaha.. aie gas ya kuar sampey terbakar ka api ya.. hihi.. lucu entry tok.. :)

Hahaha.. aie gas ya kuar sampey terbakar ka api ya.. hihi.. lucu entry tok.. :)

Hahaha.. aie gas ya kuar sampey terbakar ka api ya.. hihi.. lucu entry tok.. :)

hahaahaha..saya sendawa je dear.malu la nak kentut..haha.kalau kentut pun jangan kasi bunyi cukup bau wangi yang keluar dah le,takmo ada diiringi muzik tu..haha.

haha... xpe dear, kentut jew.. asalkan bukan kentut kuar api..tentunya busuk + hangit baunya.. hahaha

hahahaa mida slalu wat lawak gini..hukhuk..kentut nih dsah compom kentut gan penuh yakin nih..hahaaa..

btw, jum ke blog sy :)
http://mamaqhayra.blogspot.com/2012/07/habuan-uolls-ondaway-yer.html

xper kentut jer..suma org kentut kan hikhikhik...klu minum air bergas selalu sendawa ja hahha

deq's qienz: hehe..dh terjah...isi sampulnya sgt misteri.....

hahaha. powernye die punye kentut. sampai kuar api tu. ;)

hik3. kalau kentut kuar api, confirm ramai yang tak kentut camni.

biasa minum air bergas ni sebabkan sendawa je...

Yumida,di tag : http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2012/07/contest-word-search-puzzle.html

hahaha..kelakar la yumida ni...tpi takkan kentut smpi berapi kot..hahah

kak fieda kalau minum air gas nk sendawa tu rasa tajam sikit..ada ker org kentut kuor api..bahayanya..

hik hik..lawak la yumida ni...
tak pernah pulak terjadi..selalu tu sendawa aje la...heee...

eee...dasyatnye kentut sampai kuar api tu...hahahha

yak ampun yumida..over tau kalau kentut berapi

hehe..gambar tak tahan tu~~ :p

biasanya kalau sy minum air gas, gas kuar kat mulut..huhu~


EmoticonEmoticon