Gelagat

Meh jenguk gelagat budak2 comel...
Zassssssssssss!
Budak Viva say peace!
Budak Viva so sporting!
Budak Myvi smile!
Budak Persona cool!
Budak Exora
Budak Exora tergamam!
No?????? 
Waiting for tomorrow......yeah!

18 comments

hahahaa lol tak sabar nak cuti wkakaaa....sabor je la.

dah post episod 5...dikasi cendol gan bukan BATA.

yumida seorang cekgu rupanya :). hehe... ikut nama keta ek group student tu? :P

ala. comel. darjah berapa ni?

suka mena cdak berposing hehe.. pahal tunggu esok yumida?..

tak tahu la bg rm20,000 kat bekas suami..sebagai "upah" jatuh kan talak.....

kekasih lama tu tak sure la....kne baca kat metro...

haha..ada jak nya nunggu jemat..yerdeh..haha..cekgu ka? hehe..bez juak ekot nama keyta2..formula1 ada x? kompom laju :D

bila nampak gambar nie...teringat kancil masa mengajar sama sekolah dengan Gen2Merah....suasana kelas macam nie lebih menyenangkan...dengan keadaan sekeliling yang indah dan menarik...apapun...inilah generasi kita yang penuh dengan gaya

Cam ditraining jak nemiak ya merik peace sign.. haha..

ehehehe.. budak2 sekola memang comey kan...

amboi.. kecik2 lagi masing-masing dah pandai posing. hehehe.

haha...diorg tu so sporting

nang sporting student kitak ya..hehe


EmoticonEmoticon