Dah Beli Kitchen Playset Untuk Anak

Survey punya survey, akhirnya jumpa mainan anak set dapur kitchen playset yang murah. Apa lagi terus grab beli. Lambat kang, habis stok pulak. Penat lagi nak survey lain. Makan masa. Even shopping online tapi penat tu memang terasa.

Kalau line laju, ok la, dengan senyum lebar tunggu paparan loading. Bila line internet slow, hadoi, sabor je la. Seller yang tak letak tanda harga kat barang jualan, memang aku bye bye kan aje. Remeh nak pm pm bagai. Dah la line internet tak sporting.

Yang sediakan info lengkap, macam harga item, berapa caj pos barang, maklumat pasal produk tu, cara nak hubungi seller, haa yang tu aku like sangat-sangat. Memudahkan pelanggan nak berurusan jual beli. Seller pun untung. Mudah dan cepat!

set dapur anak, kitchen set, kitchen toys, education toys, educational toys, anak belajar memasak, kitchen playset murah
Kitchen playset murah mainan anak-anak di rumah

Dengan penuh rasa heppi nya aku nak share kegembiraan ngan korang yang aku dah berjaya beli kitchen playset untuk si Amirah. Memang sengaja beli awal. Kang 2-3 tahun harga naik lagi. Bukan set kitchen ni je aku beli awal, gelongsor, dresser playset..semua tu dalam proses nak beli. Semangat kan…ada mak macam aku ni. Anak belum besar lagi dah stand by beli mainan. Kahkahkah..

 Bila umur Amirah cecah 3 tahun, barulah mainan kitchen tu dibuka. Buat masa ini, akan disimpan dahulu. Budak kecik umur setahun jagung tu, hmmm habis semua barang letak dalam mulut. Kitchen playset dah settle, tunggu barang lain pulak. 

2 comments

bagus juga beli awal, nanti tak delah tercari-cari dan harga pun mesti dah banyak beza.

Menarik kelihatannya ..wah jadi chef cook lah nanti...


EmoticonEmoticon