Tonton Music - tonton online di internet

Tonton Music kini menjadi tumpuan pelayar internet! Dengan zaman yang serba canggih seperti smartphone, tablet, ipad. Tontonan muzik dan program drama di televisyen boleh dilihat di mana-mana. Asal ianya berhubung dengan internet. Menarikkan! Zaman moden katakan. Tidak lagi hanya bergantung pada tv bersaiz besar gedabak berbentuk segi 4 di rumah. 

Malah di Tonton Music, kengkawan boleh mendengar serta memuat naik lagu-lagu kegemaran masing-masing menerusi laman stream muzik iaitu Tonton Music. Dianggarkan sebanyak 280,000 lagu ditawarkan dalam Tonton Music ini. Fuh! Banyak gilos! Memberi banyak pilihan buat kita semua. Itulah kelebihan yang ada pada Tonton Music.

Tonton Music ialah tonton drama online di internet, dengar lagu secara online dan laman web download lagu. Tonton Music mempunyai lebih 280,000 lagu. Bayaran langganan Tonton Music sebanyak RM4.99 sebulan. Tonton Music boleh diakses komputer peribadi, aplikasi iOS dan Android. Laman web Tonton Music: www.tontonmusic.com.my

Sesiapa yang kaki tonton online bolehlah melanggan Tonton Music dengan bayaran serendah RM4.99 sebulan. Tonton Music boleh diakses menerusi komputer peribadi, aplikasi iOS dan Android.
Sumber: Hmetro

Pendapat aku mengenai Tonton Music:
Satu langkah yang bijak! Sebab masyarakat sekarang ini sudah terbiasa dengan gajet digital masing-masing. Malah penggunaan smartphone semakin meluas. Ingat tak..Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib pernah memberi rebat bernilai RM200 untuk pembelian smartphone. Malah aku sendiri pun ada apply tapi tak digunakan rebat tu. Rasa sayang sangat! So, dengan adanya smartphone orang ramai boleh mengakses internet dengan mudah! Mereka yang kaki tv, kaki muzik pasti tak mahu ketinggalan dengan program yang diminati. Boleh jadi..mereka merupakan penonton setia di Tonton Music. Berbaloi-baloi!

Laman web Tonton Music: www.tontonmusic.com.my
Kini, kengkawan semua lebih fleksible dan selesa apabila menyaksikan program kegemaran masing-masing di Tonton Music. Sambil beronline, sambil menonton drama online, sambil mendengar muzik online, sambil mendownload lagu kegemaran. Bila-bila masa sahaja.. Ekslusif di Tonton Music!

11 comments

Hebat.. semua ada dlm tonton music..

best2..sebab dh ada akaun tonton, ayesha boleh terus log in je..thanks pasal info ni :-)

Semakin hebat tonton sekarang nie :))

Assalammualaikum... yumida,

boleh tonton muzik secara online.. boleh cuba nie nanti.

mselim3

wahh ! dah ad tonton music.. bleh cuba nnti, untung sbb da ad akaun tonton, lyn tv.. hehe

Wahh.. syok. Mmg sgt menarik ni. mudah & menghiburkan..

tonton music ?? xperna pulak Zara try ni..

berbaloi la jugak sebulan 5 ringgit ja..

wow menarikkan..sekarang nih semua blh dengan adanya internet..


EmoticonEmoticon