Muslim Niaga Platform Dropship | Contest SEO Terhangat!!!

Muslim Niaga kini dipopularkan di dada blog atas tajuk contest SEO. Yumida turut bersaing sama. Tajuk yang Yumida pilih: Muslim Niaga Platform Dropship. Dengan penyertaan contest SEO sebegini memberi cabaran dan semangat dalam mempelajari ilmu SEO. Penerapan SEO ke dalam entry. Melihat akan keberhasilan bereksperimen dengan SEO. Jika terpapar di halaman utama Google, Alhamdulillah. Resepi berSEO menjadi.
Muslim Niaga Platform Dropship, Muslim Niaga Platform Dropship | Contest SEO Terhangat!!!

Tapi harus diingat! Kedudukan entry di halaman utama Google sentiasa berubah-ubah! Boleh jadi hari ni blog kita di kedudukan teratas, esoknya pula blog kita jatuh merudum ke kedudukan ke-7. Malah disenaraikan di halaman ke-2 atau halaman ke-3 dalam carta halaman Google.

Jadi, penyertaan contest SEO ini kita tak boleh nak duga. Tapi ada gak blogger-blogger hebat yang berjaya mengekalkan ranking mereka. Pasti banyak rahsia SEO yang diaplikasikan. Nak sikit! :)

Muslim Niaga Platform Dropship merupakan penyertaan contest SEO ke-5 yang Yumida sertai. Berjaya atau tidak. Berhasil atau tidak. Just join dengan hati yang riang ria. Tidak terlalu mengharap. Hanya sekadar mencuba.

So, buat rakan-rakan di luar sana jom sahut cabaran menyertai contest SEO Muslim Niaga Platform Dropship ini. Jika ada rezeki, Alhamdulillah.. Jika tidak, takpe.. no tension-tension. Haha…

Muslim Niaga Platform Dropship produk Islamik nombor 1 Malaysia!
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓

6 comments

Jangan lupa terjah blog ini ye : sumber perkongsin ilmu
http://kainkapanku.blogspot.com/

Assalamualaikum yang , semoga berjaya dan murah rezeki ~~~

Assalamualaikum dik Yumida...semoga berjaya yer...

murah tu rezki yumida..lya yakin yumida pasti blh capai

Rezeki melimpah ruah. Semoga diberkati ..