Ramadan Giveaway by WeLoveSusuIbu (Pengedar Shaklee Paling Popular)

KLIK BANNER UTK JOIN
TAMAT: 18/07/2014

Salam Ramadhan buat semua,

Bermulanya 1 Ramadhan, giveaway gempak kini dilancarkan. Bertemakan Ramadan Giveaway by WeLoveSusuIbu (Pengedar Shaklee Paling Popular). Sememangnya supplement Shaklee tidak asing lagi bagi kita. Malah, aku sendiri turut mengambil Shaklee untuk kesihatan yang lebih sejahtera. Antaranya GLA Complex, Alfafa dan Vitalea. Testimoni dari pengguna Shaklee memberikan aku keyakinan akan keberhasilan mengamalkan supplement ni. 6 bulan aku bersama Shaklee, Alhamdulillah aku sendiri turut merasai kesan positif hasil pengambilan supplement Shaklee.

Buat yang tercari-cari akan produk Shaklee ni, meh usha kat blog Eray Ayang. Ada banyak barisan produk Shaklee diperkenalkan. Malah tak perlu runsingkan kepala dengan buat pemilihan, pasalnya kat blog WeLoveSusuIbu menyediakan set lengkap bagi keperluan seseorang. Antaranya set penyusuan, set 3M, set B, set berpantang, set cantik, set confinement, set hamil, set kasih sayang, set kurus. Malah ada banyak, dan banyak lagi! See, blog yang lengkap dengan informasi Shaklee.

Sempena Ramadhan Al-Mubarak ni, apa kat kita sama-sama sertai Ramadan Giveaway by WeLoveSusuIbu. Manalah tahu ada rezeki, ganjaran hadiahnya sangat lumayan! Rugi kalau tak join. Syarat penyertaannya juga mudah! Jom! Jom!!

Hadiah:
1-Tempat Pertama: Voucher Tunai Zalora RM150
2-Tempat Kedua: Duit Raya RM40
3-Tempat Ketiga: Duit Raya RM20

Buat yang telah menyertainya, all the best semuanya.

15 comments

Semoga ada rezeki dik yumida.
Lak akak mok juak join hihi

Good luck Yumida..semoga dimurahkan rezeki..

wish u luck

Nnti akak pon nak join jugak la

all the best...ada masa jenjalanlah kat blog sy hehe

Hi, singgah dari GA yang sama ... Semoga dimurahkan rezeki, semoga berjaya ...

http://jombercontest.blogspot.com

Salam,

Tq join GA saya, good luck ya :)

http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/07/5-tips-elak-susu-ibu-kurang-waktu.html


EmoticonEmoticon